Хвърлям по едно око:

Посещения на блога

понеделник, 25 април 2011 г.

Нещата от живота







Току-що ми направиха експресен хороскоп и ето какво ми предначертаха звездите:


"Нови задължения, напрежение, стрес, повратна точка в кариерата, промяна в плановете.
Предстои загърбване на миналото и започване на ново."



Склонен съм да приема всичко предсказано за истина, защото линията ми на живота непрекъснато е все в тази посока от както се помня - стрес, напрежение, промяна на планове, бързо взети решения, върхове и падения в кариерата...
Пък и какво лошо има във всяко ново начало, което означава нова възможност.
Не е ясно какво ще загубя, ако спечеля и какво ще спечеля, ако загубя.
Живота е вълнуващ.
Пък и аз не се вземам на сериозно.


Няма коментари:

Публикуване на коментар



Коментарите са Ваша отговорност

Блогове, които следя