Хвърлям по едно око:

Посещения на блога

вторник, 8 февруари 2011 г.

Българи или комунисти?




     Скъпи админи, модератири и есхибиционисти - защо свалихте от Първа страница постинга ми: "Истината си е истина и няма цвят, вкус и аромат!"?
     С какво постингът ми наруши правилата на blog.bg?
    
     Защо?

     Питам ви - българи ли сте или за жалките си стотинки, които ви плащат сте се скопили като хора?

     Можете да ми сложете доживотен бан - все ми е едно - има десет сайта, в които публикувам и все ще кажа какво мисля.

     Вече веднъж, преди две години ме изключихте от системата - сега пак ли ще приключваме или ще бъдете българи?

     Има  ли българи или ще трябва да ходим в  Татарстан?



Българи или комунисти?

Няма коментари:

Публикуване на коментар



Коментарите са Ваша отговорност

Блогове, които следя