Хвърлям по едно око:

Посещения на блога

петък, 11 февруари 2011 г.

Най-дразнещото в Социалните медии


      

   
     На долния текст, който ми хареса , попаднах  в един блог .
   Хареса ми гледната точка  в него, което естествено не изключва различни виждания - самият аз имам какво да допълня или оспоря, затова  го предлагам на вниманието ви.




     1. Шумът. Сериозно, защо се обсъждат толкова много глупости?

     2. Хората. Наистина, някои от нас просто не обичат шумни купони. Те може да са забавни за вас и да преследват някаква социална цел, но имайки предвид времето, което ми отнемат и това, че не ми доставят никакво удоволствие,  предпочитам да отида на пазара и да си купя плодове и зеленчуци например.
    3. Митът. Престанете да набивате в главите на хората, че изпускат нещо много важно. Не, те не изпускат нищо. Социалните медии не са за всеки. Колкото повече хора  използват платформите за маркетинг, толкова повече се увеличава безсмисления шум и се насърчава простотията.
   Осъзнавам добре, че хората са социални животни, но съгласете се, те понякога са повече животни, отколкото социални. Не всеки е ” светски лъв”. Не е анти-социално да търсиш малко повече смисъл зад безразборното дърдорене. Хората могат да бъдат сдържани по характер, което  не е едно и също като това да бъдат асоциални и аутсайдери. Аз спадам към тази категория. Социалните медии са необходимо зло. Участвам в тях, но ми се иска да не ми се налага да го правя.
                                                                                                  Източник: Allen Taylor


Няма коментари:

Публикуване на коментар



Коментарите са Ваша отговорност

Блогове, които следя