Хвърлям по едно око:

Посещения на блога

петък, 2 септември 2011 г.

Кой ще ми каже къде са следите от славяните?




 
                    


      Вероятно на всички май им омръзнаха споровете по историческия проблем за произхода на днешните българи. Написаха се множество постинги и коментари, водиха се безброй люти спорове, натвориха се космически конфрикти, че блог.бг неусетно се превръща във форум по история.
     Специалисти, разбиращи, лаици и "летописец" - всички се изказваме по темите - обикновено не на място и не в тона на полемиките, но пък сме доволни, че сме съпричестни защото  чувстваме тематиката близка и болезнено реагираме на всичко, което ни харесва или не.
     Нема лошо - както се казва - българската нация нация историческа.
     От време на време и аз се набутвах с наивните си въпроси между знаещите.
     Най-смешното е, че никой не пожела  да ми даде сносен отговор на един елементарен мой въпрос.
     Един ме иронизира, че го изпитвам.
     Втори не ми обърна внимание.
     И така нататък.
     А аз просто искам да знам има ли открита, регистрирана и проучена култура по земите ни, и къде по-точно, на некакви си славяни, за които се твърди, че са тук от 5 век.
     Прост е въпроса ми:
     - Къде и кога, аджеба, на територията на ареала на българската нация са открити, регистрирани и проучени  археологически следи от културата на славяните - като например: чирепчета и металчета, кокали и кости, оръжия и сламките, с които дишали под вода, и тям подобни изкопаеми - датирани от около 5 в. докъм края на 6 в.?
      Простото споменавате десетина археологически открития и аз ще бъда безкрайно доволен.
      И още нещо - в кой музей са изложени или съхранени?
      Предполагам, че  вещите  познавачи на историята не биха се затруднили от  една  дребна услуга.
     





Няма коментари:

Публикуване на коментар



Коментарите са Ваша отговорност

Блогове, които следя