Хвърлям по едно око:

Посещения на блога

четвъртък, 2 февруари 2012 г.

+ 18 - Поезия и педерастка проза






    По случай днешния празник (2 февруари) - колоритни снимки от гей-парадите в Амстердам, Лондон, Лос Анжелис, Ню Йорк, Париж, Берлин и Истанбул.
    По принцип съм за свободния избор на всеки човек, но възпитанието ми и мъжката ми нагласа винаги са ме принуждавали да  повръщам от присъствието на подобна гнус, най-вече, когато публично демонстрират извратените си и Богу неугодни сексуални наклонности.
    Нямам нищо  против тях, но е редно да си бъркат по дупките далеч от хорските и детските очи, и нека не принуждават обществото да си мисли, че това не е болест - само защото някакви изврятени лекари в Сащ  преди трийсетина години спечелили дело и създали съдебен  прецедент! 
     Не само, че болест е - но хомосексуализмът е  противоестествен и антихуманен!
     В противен случай Бог нямаше да създаде  човека като двуполов индивид, а щеше да го направи еднополова твар.






















              




















                                 



                 

                 















               





             





                                  

                       




              























                               Звук:  Sweet - Ballroom Blitz


2 коментара:

  1. Разбирам какво си мислиш: ти си създаден от Бог, а гейовете са произлезли от маймуните. От кого са произлезли яките мъжаги, облечени в черно, дето разхождат златни кръстове и еднометрови бради и се наричат Свети синус (анод, анус)? Ами поне 1/3 от тях са гейове; те от Бог ли са или от маймуните?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напротив.
      Всички са произлезли от Господ, но не всички изпълняват Плана Божии!
      Това, че някои са се превърнали само синус или анус не е по него.
      Аз не съм виновен за това и не съм длъжен нито да го харесвам, нито да го одобрявам.

      Изтриване



Коментарите са Ваша отговорност

Блогове, които следя